H??rlev??l
Hotelteszt, mystery guests |
"Mystery Guest Program" avagy kompetens és objektív visszajelzés az üzlet működéséről
Ön szállodát, éttermet, vagy panziót üzemeltet és tudni szeretné, hogyan működik az üzlet az Ön távollétében? Kiváncsi arra, hogy a vendégek megfelelő tájékoztatást kapnak-e, ill. kellően udvarias, figyelmes kiszolgálásban részesülnek-e? Szívesen szembesülne a valósággal, hogy az alkalmazottak tiszteletben tartják-e a játékszabályokat pl. a számlázás vonatkozásában? Szeretne kompetens és objektiv visszajelzést kapni a szolgáltatások minőségéről? A FAMILYHOTELS szállodai ill. éttermi próbavásárlói - akik mindnyájan éveket töltöttek el a vendéglátásban - előzetesen egyeztetett időpontban és feltételekkel felkeresik az Ön üzletét, és az ott tapasztaltakról részletes beszámolóval segítik az Ön munkáját. Olyan problémákra hívják fel a figyelmet, amelyek bár valószínűleg lényegesen befolyásolják a vállalkozás működést, a mindennapok sűrű tennivalói között "belülről" aligha tettenérhetők, így a vezetés számára akár évekig homályban maradhatnak. Az észrevételeket, pozitív vagy negatív tapasztalatokat a legnagyobb diszkrécióval kezeljük, és természetesen javaslatokat teszünk a feltárt problémák megoldására is. Érdeklődés, információ: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|